OTVÁRAME 1.SEPTEMBRA 2024

Vitajte na stránkach Imunoalergologickej ambulancie Pediatrického centra Bezručova. Nájdete tu informácie o ambulanciách, o lekároch a sestrách nášho centra, informácie o vyšetreniach a aj o tom, ako sa objednať a pripraviť na vstupné vyšetrenie alebo špecializované vyšetrenia a zákroky.

Na stránke je možné sa priamo objednať na vyšetrenie cez náš online objednávací systém.

MUDr. Danka Nováková

Pediatrický imunoalergológ

MUDr. Danka Nováková študovala na 3. Lekárskej fakulte Univerzity Karlovej v Prahe. Má špecializáciu z pediatrie a pediatrickej imunoalergológie. Po vysokej škole pracovala na Detskej klinike IVZ v Bratislave na Kramároch, následne na Detskej klinike A. Getlika v nemocnici na Antolskej v Bratislave ako pediater. Neskôr niekoľko rokov pôsobila ako pediater imunoalergológ v súkromných poliklinikách v Bratislave. Venuje sa diagnostike a liečbe alergických ochorení a astmy v detskom veku, diagnostike a liečbe imunitných porúch u detí s vysokou chorobnosťou. Je členkou Slovenskej lekárskej komory, Slovenskej pediatrickej spoločnosti a Slovenskej spoločnosti alergológie a klinickej imunológie.

Ľudmila Lichtneckerová

Zdravotná sestra

Vyštudovala strednú zdravotnícku školu v Trenčíne - odbor detská sestra. Hneď po škole začala pracovať na novorodeneckom oddelení v Bratislave. Svoju prax s detičkami neskôr rozvíjala v pediatrickej ambulancii v Pezinku a v Bratislave. Práca s deťmi ju veľmi baví a napĺňa. Vo voľnom čase sa venuje tehotným ženám a mamičkám po pôrode. ktorým pomáha ako laktačná poradkyňa. Je certifikovaná konzultantka predpôrodnej prípravy, certifikovaná dula a trénerka aquaprenatal (cvičenie vo vode pre budúce mamičky). Rada športuje, pláva a číta.

Foto - Mgr. Diana Čapuchová

Mgr. Diana Čapuchová

Manažér centra

Vyštudovala sociálnu prácu na UK, neskôr si vzdelanie doplnila o pedagogické minimum na UK a predškolskú pedagogiku na strednej odbornej škole v Modre. Pracovala vyše 12 rokov ako predškolský pedagóg a z toho 7 rokov ako riaditeľka v súkromnej anglickej materskej škole. Posledné roky pracovala v zdravotníctve ako manažér zdravotníckeho zariadenia, kde získala bohaté skúsenosti. Absolvovala viacero komunikačných a koučingových kurzov, z ktorých získala medzinárodné certifikáty. Vo voľnom čase sa venuje rodine, turistike a rôznym športovým aktivitám.

Vitajte na stránkach imunoalergologickej ambulancie Pediatrickej centra Bezručova. Na našich ambulanciách v novo zrekonštruovanej Poliklinike Bezručova poskytujeme špecializovanú zdravotnú starostlivosť v odboroch imunológie a alergológie. Našim najvyšším cieľom je spokojný a zdravý pacient a snažíme sa tomuto cieľu prispôsobiť všetko naše snaženie. Priestory centra boli v roku 2024 kompletne zrekonštruované. Centrum má vlastnú recepciu na objednávanie pacientov.

Cieľom imunoalergologickej ambulancie je poskytovanie komplexnej a nadštandardnej starostlivosti o pacientov so širokým spektrom ochorení imunity a alergickými ochoreniami. Táto zahŕňa primárnu a sekundárnu prevenciu, diagnostiku a liečbu. Centrum je vybavené najmodernejšími prístrojmi.

Tešíme sa na Vašu návštevu a dúfame, že budete u nás spokojní.

Ordinačné hodiny

Recepcia:

Pondelok 07.00-12.00 13.00-15.30
Utorok 07.00-12.00 13.00-15.30
Streda 07.00-12.00 13.00-15.30
Štvrtok 07.00-12.00 13.00-15.30
Piatok 07.00-12.00 13.00-14.00

Detská imunoalergologická ambulancia:

Pondelok 07.30-12.00 12.30-15.00
Utorok 07.30-12.00 12.30-15.00
Streda 07.30-12.00 12.30-15.00
Štvrtok 07.30-12.00 12.30-15.00
Piatok 07.30-12.00 12.30-14.00

Na termíny vyšetrení je potrebné sa objednať.

Zdravotná starostlivosť

Poskytujeme starostlivosť v nasledovných oblastiach:

• Diagnostika a liečba alergických ochorení horných a dolných dýchacích ciest
  • Funkčné vyšetrenie pľúc, bronchomotorické testy
  • NIOX - metóda stanovenia alergického zápalu pri astme
  • Liečba astmy a alergických pľúcnych ochorení
  • Kožné testy
  • Vyšetrenie špecifických protilátok proti širokému spektru potravinových, inhalačných a liekových alergénov
  • Komponentová diagnostika alergií (alergie na hmyz, potravinové intolerancie - laktóza, fruktóza, histamín)
  • Alergénová imunoterapia -injekčná, tabletová alebo kvapková forma
  • PEP test - neinvazívne vyšetrenie gastroezofageálnej refluxnej choroby
  • Vyšetrenie porúch imunitného systému